O mnie

Moje zdjęcie
Gotowanie to takie moje czary-mary. Zabawa, której efekt nigdy do końća nie jest mi znany. Chyba nie przestanę się dziwić, że tak zwykłe składniki są potrzebne do wykonania czegoś niezwykłego. Lubię dreszczyk emocji, kiedy ciasto rośnie w piekarniku i nie cierpię czekania, kiedy musi ostygnąć. Zapraszam na proste, smaczne małe "co nieco"!

11 lutego 2013

Cindy Crawford i truskawki pod kruszonką

"Zima nie oznacza, że trzeba siedzieć tylko pod kocem i oglądać seriale."

No tak, teorię już znamy, przejdźmy do rzeczywistości. Bo owszem, biegam, nawet kiedy jest śnieg, ale czasmi opcja koca i herbaty wydaje mnie się najbardziej adekwatna ;)
Postanowiłam jednak trochę przemóc swoje chwilowe niechcenie i ruszyć się z miłej i przyjaznej mi kanapy.
Wyszukałam w swoich zasobach lekko zakurzoną płytę z ćwiczeniami Cindy Crowford. No to: i raz, i dwa schylamy się, wyginamy.... ajjjjjjjjj
nie idzie tak łatwo jak myślałam... tj Cindy idzie świetnie, tylko ja jakoś tak nie nadążam...

W każdym razie, na deser jak poniżej to i sama Cindy by się skusiła. Pewnie później ćwiczyłaby jak szalona aby zgubić kalorie, ale chyba warto było;)

Prosto i smacznie

Truskawki pod kruszonką (z gałką lodów i migdałami)







































kruszonka
1/3 kostki masła
pół szklanki mąki
4 łyzki cukru

500 g mrożonych truskawek
4 kokilki
1 łyżka miodu na kokilkę
pół garści płatków migdałowych
4 gałki lodów (po 1 na kokilkę)


Przygotowujemy 4 kolilki
wsypujemy truskawki (mogą być zamrożone)
polewamy miodem
posypujemy tylko kruszonką (migdałami pod koniec pieczenia)




(zdjecie przed pieczeniem)

wstawiamy do piekarnika na ok 15-20 min (jeśli truskawki są zamrożone to 20)

Truskawki powinny bulgotać a kruszonka lekko się zarumienić. Na koniec pieczenia dodajemy migdały i chwilę jeszcze pieczemy.

Na wyjęte z piekarnika kokilki podajemy gałkę lodów

Rozpływa się w ustach
smaczego

Ps. po ćwiczeniach z Cindy boli mnie każda część ciała, tzn. że ćwiczenia działają;)
ja działać nie będę przez jakieś kolejne 2 dni;)

2 komentarze:

  1. z chęcią zjadłabym taki deserek ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Crumble. Uwielbiam.
    Uważaj ze zbyt forsownymi ćwiczeniami! JA ledwo chodze po ostatnim wysiłku. Wysiadł mi kregosłup a głowa boli mnie juz 6 dzień!! Ale ruszać się trzeba, to fakt!!

    OdpowiedzUsuń

Wiadomośći cieszą :)