O mnie

Moje zdjęcie
Gotowanie to takie moje czary-mary. Zabawa, której efekt nigdy do końća nie jest mi znany. Chyba nie przestanę się dziwić, że tak zwykłe składniki są potrzebne do wykonania czegoś niezwykłego. Lubię dreszczyk emocji, kiedy ciasto rośnie w piekarniku i nie cierpię czekania, kiedy musi ostygnąć. Zapraszam na proste, smaczne małe "co nieco"!

5 czerwca 2011

Krem brokułowy- łatwizna!

Copyright: http://kuchniamagnifique.blogspot.com/





































Chyba nie ma prostszej zupy! W mojej kuchni- prawdziwy hit.
Wystarczy zaledwie pół godziny, a na talerzu jest już zielono. Do tego zapach prażonych migdałów- uwielbiam.

All what you need:

świeże brokuły- 1 bukiet :)
150 gram kalafiora ( do 10 różyczek)- wersja light zamiast ziemniaka
1 cebula
1 mały korzeń pietruszki
kawałek selera
śmietana 12%  lub 18 % do zup
płatki migdałów
1-2 ząbki czosnku
kostka rosołowa (opcjonalnie)
sól, pieprz


STEP by step

Wszystkie warzywa wrzucamy do lekko osolonej wody, gotujemy do miękkości- powstanie nam bulion warzywny. Kostkę rosołową można dodać w trakcie gotowania (dla ceniących naturalny smak zupy bez "ulepszaczy" polecam solidne doprawienie przyprawami w zamian).

Po ugotowaniu, całość miksujemy blenderem- powinna powstać konsystencja kremu. Dodajemy 1-2 ząbków czosnku, ok 70 ml śmietanki, przyprawiamy solą i pieprzem.

Migdały prażymy na suchej patelni-posypujemy nimi krem przed podaniem.


i....
GOTOWE!!!!


Copyright: http://kuchniamagnifique.blogspot.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wiadomośći cieszą :)