O mnie

Moje zdjęcie
Gotowanie to takie moje czary-mary. Zabawa, której efekt nigdy do końća nie jest mi znany. Chyba nie przestanę się dziwić, że tak zwykłe składniki są potrzebne do wykonania czegoś niezwykłego. Lubię dreszczyk emocji, kiedy ciasto rośnie w piekarniku i nie cierpię czekania, kiedy musi ostygnąć. Zapraszam na proste, smaczne małe "co nieco"!

23 maja 2011

"Niebezpieczne procenty" i szampan na balkonie

Copyright: http://kuchniamagnifique.blogspot.com/


Dzisiaj nie będzie do końca kulinarnie...

Postanowiłam napawać się witaminą D i dzisiejsze popoludnie przeznaczyć na chwile spokoju na balkonie.
Czytając pożyczony: "Twój Styl" natknęłam się na felieton pt. "Niezebieczne procenty".
Trzymając w dłoni kieliszek szampana, uznałam, że nie bez kozery oba tematy muszą się łączyć!

Rzeczywiście, procenty ponoć atakują nas zewsząd-statystyki, wyliczenia, kalkulacje...

Jak opisuje autorka: "Polki są praktyczne. Wygodnie jest mieć tylko jedną trzecią faceta na głowie niż cały worek nieść na kobiecych barkach. Nie każda lubi mieć mężczyznę bez przerwy w domu- zajmuje dużo miejsca, a mieszkania  bywają ciasne. Oczekuje posiłków, oprania, sprzątania. Gdy facet wpda do domu na jakiś czas to nie zwraca uwagi na tego typu sprawy" (Agata Passent; Zwierciadło 05/2011).


Swoją drogą ciekawe spostrzeżenie- ciekawe ile w nim prawdy...


Copyright: http://kuchniamagnifique.blogspot.com/

1 komentarz:

  1. hej :) tez zalozylem blogspota, flog mnie strasznie denerwuje :) mf-foto.blogspot.com :) zapraszam

    OdpowiedzUsuń

Wiadomośći cieszą :)