O mnie

Moje zdjęcie
Gotowanie to takie moje czary-mary. Zabawa, której efekt nigdy do końća nie jest mi znany. Chyba nie przestanę się dziwić, że tak zwykłe składniki są potrzebne do wykonania czegoś niezwykłego. Lubię dreszczyk emocji, kiedy ciasto rośnie w piekarniku i nie cierpię czekania, kiedy musi ostygnąć. Zapraszam na proste, smaczne małe "co nieco"!

25 maja 2011

Polędwiczki w sosie sojowo-musztardowym



Copyright: http://kuchniamagnifique.blogspot.com/







































Delikatne, wprost rozpływające się w ustach- polędwiczki.
Pomysł na: szybki i elegancki obiad- w sam raz dla dwojga.

30- 40 dag polędwicy wieprzowej, sól, pieprz, zioła

 1 szklanka -250 ml- kaszy jaglanej
oliwa z oliwek
świeża bazylia
sól


SOS
1 łyżka sosu sojowego
1, 5 łyżeczki musztardy francuskiej
1 łyżka oliwy z oliwek
2 łyżki przegotowanej wody
1, 5 łyżeczki mąki pszennej (ja dodałam typ 2000- grubo mielona)



Copyright: http://kuchniamagnifique.blogspot.com/




































STEP BY STEP

Polędwiczki kroimy na plastry o grubości ok 1 -1,5 cm, przyprawiamy solą i pieprzem, ziołami-smażymy  z dwóch stron na patelni (nie trzeba dużej ilości tłuszczu).

Kaszę jaglaną zalewamy wodą z odrobiną oliwy z oliwek (lub masła) - proporcje z opakowań: 2 szklanki wody/na/ 1 szklankę kaszy- ja dolewam wody znacznie więcej. Gotujemy ok 15 min, sprawdzając czy kasza się nie przypala, w razie gdy woda wyparuje, a kasza jest jeszcze twarda dodajemy wody. Do ugotowanej kaszy dodajemy szczyptę soli i drobno pokrojoną bazylię.


SOS- łączymy wszystkie składniki, delikatnie podgrzewamy cały czas mieszając.

Bon appetit!


Copyright: http://kuchniamagnifique.blogspot.com/


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wiadomośći cieszą :)