O mnie

Moje zdjęcie
Gotowanie to takie moje czary-mary. Zabawa, której efekt nigdy do końća nie jest mi znany. Chyba nie przestanę się dziwić, że tak zwykłe składniki są potrzebne do wykonania czegoś niezwykłego. Lubię dreszczyk emocji, kiedy ciasto rośnie w piekarniku i nie cierpię czekania, kiedy musi ostygnąć. Zapraszam na proste, smaczne małe "co nieco"!

24 maja 2011

Różowa sałatka z fetą

Niemożliwe? A jednak!
A to za sprawą jednego niewinnego buraczka...




Copyright: http://kuchniamagnifique.blogspot.com/


Składniki:

mix sałat- moja wersja - z roszpunką
1 ugotowany burak -starty na tarce z małymi oczkami
1 mała cebula-poszatkowana w "piórka"
pół opakowania -sera feta- pokrojony w kostkę, lub wersja na szybko-koszyczek z gotową-pokrojoną fetą
pomidor- drobno pokrojony

SOS

2 łyżeczki oliwy z oliwek
1 mała łyżeczka soku z cytryny
1 mała łyżeczka musztardy (najlepiej łagodnej)
tymianek, bazylia


PIECZYWO

grzanki włożyć do tostera lub zarumienić na paltelni, natrzeć ulubionymi ziołami (bazylia, czosnek-jak kto lubi)


Starty buraczek dajemy na środku dania, w trakcie jedzenia i tak się zmiesza, tworząc RÓŻOWĄ kompozycję.

Smacznego!


Copyright: http://kuchniamagnifique.blogspot.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wiadomośći cieszą :)